lördag 17 januari 2009

Lördag











Jaha då sitter man vid datorn igen då, vaddå inget liv..!








Har iaf hunnit ut med både Chess & Fanny.. Jennie å Zappen följde med mig och Chess på en skrittrunda, skönt å få lite sällskap en gång börjar bli så långtråkigt å rida själv nu..! Å med Fanny vart de ingen lugn runda inte, herregud vilka bocksprång den hästen kan få till! Å full fart hela tiden, där va de inte nå ta det lugnt inte.... Lilla Berta <3








Sen va de stallet å de va lite stökigare än vad de brukar, vet inte vad dom har haft för sig i natt hästarna... Dom fick då spån iaf...








Igår av jag upp till mamma en sväng sen bar det av till Mora, Bonäs, å hälsa på Jonna, Björn och Melwin med Robert. Sen kolla jag på film nere hos Thomas fast han va inte hemma, orkade inte krångla med å flytta dvd:n..! Har insett att jag inte har ngt liv längre jag bara flyter med och orkar inte göra ngt alls. Orkar bara inte bry mig om ngt just nu. Vill bara bort, långt bort där jag kan komma fram till vad jag egentligen vill med mitt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar